ClubApp - Vaak voorkomende problemen en vragen

Hieronder volgen de meest voorkomende problemen en vaakst gestelde vragen; hopelijk vind je hier je antwoord:

  • Primair e-mailadres? Er kunnen wel meerdere e-mailadressen worden doorgegeven aan LV Gymnastics (en deze worden dan allemaal gebruikt voor communicatie vanuit LV Gymnastics), maar het eerst doorgegeven e-mailadres geldt voor het systeem als het primaire e-mailadres .
  • Per lid maar 1 account voor de ClubApp: Per lid kan er maar 1 account voor de ClubApp gebruikt worden en daarvoor wordt automatisch door het systeem het primaire e-mailadres voor gebruikt; er kunnen wel meerdere e-mailadressen worden gebruikt voor communicatie; maar het eerst doorgegeven e-mailadres geldt voor het systeem als het primaire e-mailadres. (Er wordt wel aan gewerkt bij AllUnited om dit te verbeteren, voor bijv. jeugdleden met gescheiden ouders is dit namelijk niet altijd een prettige situatie. We verwachten binnenkort een update van AllUnited en zullen jullie hier ook op de hoogte houden.)
  • Problemen met aanmaken van een ClubApp account:
    • Pas op de dag dat het (proef)abonnement in gaat, kan er toegang tot de ClubApp worden verkregen. Dat wordt niet actief door de ClubApp-beheerder  of LVG gedaan; dat gaat automatisch, maar daarvoor moet ons ledenadministratiesysteem eerst gesynchroniseerd worden. (Soms kost dat nog een extra dag omdat de ClubApp 1x per dag (om 5:00u 's ochtends) synchroniseert met het ledenadministratiesysteem.
    • Zolang je nog geen e-mail hebt ontvangen “Uitnodiging ClubApp nieuwe leden” is de kans groot dat je nog geen toegang zult hebben… (dit wordt gestuurd naar het primaire e-mailadres).
    • Ook is het belangrijk dat je probeert in te loggen met het primaire e-mailadres.
    • Heb je het idee dat er iets niet klopt, stuur dan vooral een e-mail naar de ClubApp-beheerder.
  • Meerdere leden binnen 1 gezin: als bij alle leden binnen het gezin, het primaire e-mailadres hetzelfde is, dan kunnen al deze leden in de ClubApp onder hetzelfde account worden gebruikt. Stuur een e-mail naar de ClubApp-beheerder om dit te controleren c.q. te laten wijzigen.
  • Meerdere clubs/verenigingen in gebruik binnen 1 gezin: Het kan zo zijn dat je lid bent van meerdere verenigingen die ook gebruik maken van de ClubApp. Dit is geen probleem, maar dan moet wel voor alle verenigingen hetzelfde e-mailadres gebruikt worden. (Aan de hand van je e-mailadres zal de ClubApp herkennen dat je lid bent van meerdere verenigingen. Zodra je inlogt zal dan eerst een overzicht te zien zijn van de`e verenigingen en daarna kun je een keuze maken welke vereniging je wil zien in de ClubApp.)
  • Wijziging is verwerkt maar ik zie het nog niet terug in de ClubApp? Doordat de ClubApp 1x per dag om 5:00u 's ochtends synchroniseert met de ledenadministratie, kan het dus maximaal 24 uur duren voordat je de wijziging terug ziet in de ClubApp.
  • Ik kan de ClubApp niet downloaden op mijn telefoon? De ClubApp is te gebruiken op Android en iOS. Voorlopig niet op Windows Phones.

 

Behoefte aan meer informatie over de ClubApp?

  • Hier vind je meer informatie wat onze ClubApp inhoudt.
  • Hier vind je meer uitleg hoe je de ClubApp kunt downloaden, hoe je kunt inloggen, en hoe je de instellingen het beste kunt kiezen.
  • Hier vind je meer informatie wat je waar kunt vinden in onze ClubApp.

 

Mocht je vervolgens toch hulp nodig hebben, stuur dan een mailtje naar de ClubApp-beheerder; zij helpt je graag verder.