Gegevens wijzigen

  • Wijzigen contact- & persoonsgegevens zoals adres/telefoonnummer/pasfoto/naam/geboortedatum:
    > Via de LVG website (eerst inloggen): LINK
    > Via ClubApp: MENU > Bekijk mijn lidmaatschap > Profiel bewerken
  • Wijzigen bankrekeningnummer: door een mail te sturen naar de penningmeester
  • (Alleen op verzoek) doorgeven akkoord automatische incasso: LINK
  • Opzeggen > LINK
  • Leswijziging doorgeven / aanvragen: door een mail te sturen naar de ledenadministratie
  • ...

Inloggen op de LVG website en/of in ClubApp

Om in te loggen op de LVG website en in onze ClubApp heb je het primaire mailadres nodig.  

Voor beide accounts (LVG website en ClubApp) gebruik je hetzelfde mailadres maar moet je apart een wachtwoord aanmaken. (Al kun je er wel voor kiezen om voor beide accounts hetzelfde wachtwoord te gebruiken.)

  • Zie hier voor meer info over het primaire mailadres (en hoe je het kunt achterhalen/wijzigen)
  • 1ste keer inloggen op de LVG website: LINK
  • 1ste keer inloggen in onze ClubApp: LINK
  • Wachtwoord vergeten voor de LVG website: LINK
  • Wachtwoord vergeten voor ClubApp: 
    • nog niet ingelogd in ClubApp > klik op "wachtwoord vergeten"
    • al wel ingelogd in ClubApp: MENU > Bekijk mijn lidmaatschap > Mijn account > Wachtwoord wijzigen > Wachtwoord vergeten?

Zie HIER voor nog meer info over de verschillende accounts (voor Website & voor ClubApp) bij LV Gymnastics. (dat is nu nog een rommeltje; wil je ons hierbij komen helpen? Graag! Stuur ons vooral een e-mail of spreek een van ons aan!

We zoeken ook iemand die onze leden kan helpen bij inlogproblemen; zou jij dat willen doen? Stuur ons vooral een e-mail of spreek een van ons aan!